Nuevo manager de Lena: Tristram T. Buckley

Todas las noticias que se generen sobre Lena Katina como solista.
Vicente
Contactar:

Nuevo manager de Lena: Tristram T. Buckley

Mensaje por Vicente » Sab 31 Mar 2012 15:20

Lena Katina presentó oficialmente en su cuenta oficial en Facebook a su nuevo manager llamado Tristram Buckley, asi como también los invita a unirse a su cuenta en Facebook.

Mensaje ofrecido por el manager a través de su cuenta en Facebook:

"Me gustaría decir hola! A todos los fans de Lena. Soy el Nuevo manager de Lena. Sé que si no fuera por todos ustedes nosotros no estaríamos aquí. Por lo tanto, creo en hacer felices a los fans de Lena. Por favor se libre de contactarme con tus sugerencias y verdaderamente valoraré todas sus opiniones.

Déjenme también decir esto, Lena es verdaderamente una persona maravillosa. Cuando logras conocerla tan cerca y personalmente no puedes ayudarla pero si amarla. En serio!

Por lo tanto, una de mis metas es que la conozcan. Van a ver más de ella, tanto en su página en Facebook, salidas públicas y en los shows.

Les daré actualizaciones regulares sobre qué está pasando con Lena y el maravilloso nuevo álbum que ella está trabajando.

Se que está tomando su tiempo y ustedes han estado esperando siempre pacientemente por esto, pero les aseguro que ahora nos estamos moviendo rápido.

Como muchos de ustedes, yo también fui un gran fanático de t.A.T.u. Puedo decirles esto: la nueva música de Lena es mucho mejor que la de Tatu! Y amarán sus nuevos videos musicales asi que estén pendientes!

Es un placer y un honor estar trabajando con Lena y con ustedes, sus fans."

http://www.facebook.com/TristramTBuckle ... LenaKatina" onclick="window.open(this.href);return false;

MariaASanz
Contactar:

Re: Nuevo manager de Lena: Tristram T. Buckley

Mensaje por MariaASanz » Sab 31 Mar 2012 17:18

Wow!!!!!! Era un fan de t.A.T.u. y ahora es MANAGER DE LA MISMISIMA LENA KATINA!!! QUE TAL???

impresionante, simplemente me encantó! estoy segura de que esté nuevo manager será genial y hará muy bien su trabajo :) perteneciendo al equipo de Lena.

Gracias Vicente por la info, ya le di me gusta a si pág.

ricaro531990

Mensaje por ricaro531990 » Sab 31 Mar 2012 17:43

genial

Yulialove

Mensaje por Yulialove » Sab 31 Mar 2012 19:27

EXCELENTE!!!! ese mensaje realmente deja una sonrisa :) lo que más me gusto fue esto
amarán sus nuevos videos musicales asi que estén pendientes!
eso quiere decir que pronto tendremos más vídeos de esta hermosa mujer *o*

ya espero ansiosa ese nuevo material que vendrá, se nota que los siguientes meses traerá muchas cosas.
¿Qué se supone que eres? Yo soy alguien valiente no un raquítico ratón.
Entonces cuando le vi subiendo los escalones la respuesta vino a mi mente.
Eres un ratón, un debilucho y raquítico ratón.

Vicente
Contactar:

Mensaje por Vicente » Sab 31 Mar 2012 21:01

Volvio a escribir en su facebook
Hello and thank you all for your warm and supportive comments! It really is great to be part of Lena's family. I came on board a couple of weeks ago and I will work to keep you updated.

I can tell you we are now very focused on the songs for the new ablum and we are spending a lot of time making sure they are A level songs that will be hits in Europe, Asia and the Americas. I would love to share some of what we have now but that would ruin the surprise ;)

Lena is now encouraged to do what she wants to do, including be more active on her Facebook (yay!) so you will see and here much more from her.

We will be posting videos far more frequently as well so you can see and here her.

There is no more VIP club. Why? Lena and I agreed all of you are VIP! It's true and that's how we feel in our hearts.

Some have asked if we will offer the VIP package. Instead, what we will offer are special limited edition Fan Kits. Each Fan Kit will be special. I will give you more details once we formulate the designs and included merchandise. There will also be special promotions and prizes! Much more news coming soon. I promise :))

Thank you all for your support of Lena. She is a really beautiful person. She is a little Angel ;))

tatygotiko
Contactar:

Mensaje por tatygotiko » Sab 31 Mar 2012 21:33

Mejor cito lo que puse en FB jaja:
Vicente escribió:Déjenme también decir esto, Lena es verdaderamente una persona maravillosa. Cuando logras conocerla tan cerca y personalmente no puedes ayudarla pero si amarla. En serio!
Como muchos de ustedes, yo también fui un gran fanático de t.A.T.u. Puedo decirles esto: la nueva música de Lena es mucho mejor que la de Tatu!
Se la riifo escribiendo esto ;) incluso mejor que t.A.T.u. haci sera (: pues como no con solo mirar a Lena queda como bobo
Me gustaria que el si fuera el novio de Lena es mas flipante que el paboo esee
Lady GAGA !! es la puta AMA!
I love you Lady gaga

AMERICANO shit
#TeamSheiße #TeamHML

MariaASanz
Contactar:

Mensaje por MariaASanz » Dom 01 Abr 2012 12:36

Yulialove escribió:EXCELENTE!!!! ese mensaje realmente deja una sonrisa :) lo que más me gusto fue esto
amarán sus nuevos videos musicales asi que estén pendientes!
eso quiere decir que pronto tendremos más vídeos de esta hermosa mujer *o*

ya espero ansiosa ese nuevo material que vendrá, se nota que los siguientes meses traerá muchas cosas.
eso sí, no nos podemos conformar con sólo Never Forget...queremos....MÁS! XD

lassum

Mensaje por lassum » Lun 02 Abr 2012 05:33

pues si la musica sera mejor que la de tatu... quiero escucharla ya!! aunque mejor que la de tatu es casi imposible... confio en Lena es muy talentosa

Rama-1412

Mensaje por Rama-1412 » Jue 05 Abr 2012 18:59

Jaja bien ahi

LYV

Mensaje por LYV » Mié 16 May 2012 18:22

hola soy vay del fc de lena katina chile y esta es la
Entrevista a Tristram Buckley, manager de Lena Katina
https://www.facebook.com/note.php?saved ... 1747198220" onclick="window.open(this.href);return false;

XD es raro decir mi nombre asi XXd

(\(\
(=’ :’)
(,(”)(”)¤LENA KATINA *W*

Y de la Familia Voltina Kativol

http://www.facebook.com/vayushka

FC Lena Katina Chile - https://www.facebook.com/I.love.lena.katina.chile" onclick="window.open(this.href);return false;

Vicente
Contactar:

Mensaje por Vicente » Mié 16 May 2012 19:45

Gracias por el link. Me gusta algo de él y es que se ve muy positivo... a contrario de las ideas de Boris, tambien que quiere ver a Lena mundialmente reconocida a contrario con las ideas que tenian al principio de volverla más local. Con respecto a la pregunta de como llegó a ser manager de Lena, eso fue el mas claro ejemplo de una respuesta politicamente correcta, respondió pero no rrespondió :)

tatuyugipiulover

Mensaje por tatuyugipiulover » Jue 17 May 2012 10:16

Sip y ojala no sea an figureti como Boris
Apoyen con 5 estrellas mis videos de TATU Gracias
http://www.yulia-lena.foro.st" onclick="window.open(this.href);return false;

TATU FAN ECUADOR N1 VIDEO 3
http://www.youtube.com/watch?v=zG2UlMsN0D4" onclick="window.open(this.href);return false;

Ivan Freire
tatuyugipiulover@hotmail.com

Vicente
Contactar:

Mensaje por Vicente » Vie 08 Mar 2013 17:28

Lena ha despedido a Tristram!
Hello, everyone! I have an important announcement to make! Me and Tristram are parting ways. As of now we are looking for a new manager!

tobias

Mensaje por tobias » Vie 08 Mar 2013 20:21

que situaciones mas raras, que estara pasando, la RP de rusia de lena no trabaja mas para ella, ahora tristam ¿que estara pasando?

Vicente
Contactar:

Mensaje por Vicente » Vie 08 Mar 2013 22:58

Aquí dejo dos escritos:
"Hey Everyone! Well, basically what really happened, in my opinion, is Boris Renski, the man who many believe was responsible for the demise of Tatu, failed to pay me for the work I did. I have been waiting for him to pay me since June. It reached the point where I had no other options but to tell Boris I would have to sue him if he failed to pay me. After all, I worked for a year under terrible conditions and was paid just over $1,000 for all I did. Meanwhile, I spent more than that out of my own pocket to support this project. So, after I told Boris I would sue him, Lena, who I frankly believe is still supported by Boris, said she didn't want to work with me anymore. Sadly, it seems to me she once again chose Boris. Last time she chose Boris over staying with Julia. This time she chose Boris over me. Of course, she will deny this, but I know the whole story and the real Lena. But as the expression goes, the truth always comes out in the end. I enjoyed corresponding with so many of Lena's fans! You all were really wonderful and I appreciate the chats we've had. And so you know, I agreed with most of your comments and suggestions! But as the Manager, there was only so much I could do."
Hey Guys! I am so sorry for the news. I want you to know I am not a quitter and everything I said to you I meant! This came as a complete surprise to me and was rather shocking. In fact, things were starting to look up and up! I'd gotten Lena a great choreographer to work with named Nika Kljun, I brought Katushka Couture in and thank her for all the great dresses Katerina made for me which helped me change Lena's image into what you see now. I brought in a publicist, worked with Lena in the studio, etc etc....all of this with $0 budget! In fact, I have been working this past year basically without any pay. I have received from Boris about $1,000 which was from the shows we did, not from him. However, I am owed a lot of money from Boris and Lena (they are equity partners). My pay is only a percentage of the income we generate. However, while Boris was paid for shows he failed to pay me what he owes me from that money. I told Boris if he won't pay me I will have no choice but to sue him. In my opinion Boris still gives Lena money, so when I said I would sue Boris then Lena came to me and said she could not work with me anymore. It would seem she chose Boris over me and her future and her career. Shocking and sad but not surprising. Lena stood by Boris when he fired Troy the guitar player. Lena stood by Boris when Julia said to Lena they should leave Boris. Lena stood by Boris when she had a choice with Interscope records. Sad how history repeats itself. Lena came over to my place the other night and told me this, that she would not work anymore with me. We talked for hours. I thought she understood the work we were doing and the progress we were making. I have not heard from her since and only learned the news that we were no longer working together from fans who emailed me about Lena's Facebook post If you want the true story behind what happened and what lead up to it, the real behind the scenes of Tatu, stay tuned. The lawsuit against Boris will spell everything out in great detail. I came into this project knowing creating a solo career with Lena would be a great challenge. I worked hard to clear a path for a Tatu reunion and for Lena's career. Tragically, the history of Tatu is a series of poor decisions. It seems here history maybe repeating itself. I suppose time will tell.
wow esto ya parece una novela! donde Lena no queda muy bien parada. No comprendo por que se dió el lujo de rechazar una oferta de Interescope Records por apoyar a Boris!.

Lena por lo visto sigue dependiente de Boris, tal vez por recibir el apoyo económico para su proyecto? no lo sabemos. Pero Tristram creo que hizo un buen esfuerzo por trabajar literalmente gratis por un año y tuvo buenas intensiones con Lena y lograr una reunión con Tatu, que con Boris sabemos que nunca se dará.

Esperemos poder leer la versión de Lena y así poder sacar conclusiones.

EDIT: He aquí las declaraciones de Lena:
Hi guys,

I've been following all of the posts and comments online and it's obviously getting very close to me.
I do not want to wash any dirty laundry in public but I reached a point where I could no longer work with this person.
I sent Tristram an email BEFORE he found out on facebook and not the other way around.
Also, the decision has nothing to do with Boris or anybody else. He's just not the right person to manage me.
I really don't think any of these internal things should be exploited in public and I already read so many lies posted
in just those few posts from him. Unfortunately I assume there will be a lot more coming, so be prepared.
Believe me, I learnt a lot in the last years, and I feel confident that I am on a good path.
There will be a new song very soon, we're just in the process of deciding which one should come first.
I love you all and I hope you keep supporting me and my music!
Always yours, Lena!

alessandra_blueyes

Mensaje por alessandra_blueyes » Sab 09 Mar 2013 00:53

wow que fuerte! .shok. espero que Lena diga algo con respecto a esto, porque tanta devoción a Boris??? ( si fuera cierto lo que Tristram dice) y como el mismo dice t.A.T.u al final fue separado por la toma de malas decisiones, la verdad lo saben ellas y espero que algun dia las dos no solo una, las dos la digan .read.
Я тебя люблю JULIA VOLKOVA

>.< Te confundí con la persona indicada >.<

Ashley13Eiffel
Contactar:

Mensaje por Ashley13Eiffel » Sab 09 Mar 2013 06:07

Debajo de la publicación de Katina, Tristram hizo otro comentario, el cual está en todo Facebook:
I read Lena's post and I agree, she really doesn't want to air her dirty laundry in public. In reality, what I have done with Lena these 11 months is self-evident. People can say what they want, but I would simply suggest they look at what actually took place. Remember, Lena left Tatu years ago, years before I became the manager. Before me she was managed by Hilary Duff's manager Andre Recke. But working with Boris and Lena, Andre was unable to advance Lena's career. The reality is there's only been one person controlling Lena's career all these years as far as I can tell and that is Boris, well and of course, Lena.

It is true, I learned about Lena's decision through fans who saw it on Facebook and contacted me. She may have sent an email but I didn't check my email for a couple of hours. After working a year without pay, after spending thousands of dollars of my own money to help Lena, after working for over a thousand hours to advance Lena's career, it would have been nice if she'd actually called me before announcing her decision to the world. Even a text message would have been better than getting the news from Facebook.

There have been ZERO lies posted. On the contrary, the real dirty laundry information has not been posted: Information that would truly be shocking to most of Lena's fans.

I want to say I really appreciate the hundreds of supportive messages I have received from so many of you. You know how when I came on board things changed, both with Lena and her social media. I was very active with Lena's Facebook. I believe this is ultimately about the fans. That's who we make the music for. The fans are most important and should not be ignored. They are the reason we are in the business of making music! That's why I communicated with thousands of fans and I enjoyed all those conversations. Lena's FB went from the low thirty thousands to nearing the mid-seventy thousand range. Similarly, I was able to acquire the Tatu FB page so we could reach out to nearly an additional 500,000 people.

For those who don't know, in May I reached out to Dean Beckett, a good friend of Julia's. Dean and I corresponded for months as I sought to clear a path for a Tatu reunion. Back then Lena was adamant she would never perform with Julia again and Julia was adamant she would never work with Lena again if she was with Boris. Well, the rest is history. I was successful in doing everything necessary for a possible Tatu reunion and in December Lena and Julia performed together for the first time in years. I've been working on a Tatu reunion tour...that is, before Lena's announcement.

Just go back and watch Lena's shows from before me and you'll see the differences when you watch her shows with me (Soho, St. Pete, The Voice and you'll really love the RTL show!). Her look, her style and wardrobe, how she moved on stage with confidence and actually performed with emotion and passion. Watch how Lena interviewed with Julia then go back and see how Lena was in interviews with Julia before. Lena is a different performer now than she was 11 months ago and people in the industry have noticed the results of my work with her.

I would like to apologize to the fans. I desperately wanted to put a new CD out by December. However, I was just the Manager, not the producer. For the first 10 months I had to work under Boris and his team. Not only was I not paid but they failed to provide me with the resources I needed to get the job done. This is the same team that Interscope would refuse to work with. Not only did they make my job extremely difficult, as they had done to Interscope, but Lena was in Russia for more than three months while I was her Manager, making the job of recording music in Los Angeles far more difficult. Although I tried to push Lena and her music director, repeatedly asking for delivery dates of songs, in the end, recording records is up to Lena.

That said, Lena should finish the Spanish versions of the three songs to be so recorded within weeks. Karina Nuvo, the Spanish vocal coach and translator I brought to the project, is doing a beautiful job of teaching Lena how to sing these songs in Spanish. I'd hoped they'd be done last November, but better late than never.
With the breach of my contract and the impending lawsuit against Boris, if nothing else the fans will learn the truth, the whole truth and nothing but the truth. In my opinion, Lena is working with Boris again. I won't go into the details now, but in due time. Best wishes for you all.
[/size]

"Sex is always the rock inside of a living soul"

*.*.* Julia Volkova *.*.*
[/color][/b]

Jros

Mensaje por Jros » Sab 09 Mar 2013 07:46

Hay una/re mafiaaaaa D:

tobias

Mensaje por tobias » Sab 09 Mar 2013 10:03

wwoww apoyo la opinion de vicente, parece una novela esto.

así que tristan estaba trabajando para que lena y julia hagan una gira-reencuentro juntas

dianis02

Mensaje por dianis02 » Sab 09 Mar 2013 10:25

Creo que Tristam es sincero (sin llegar a creer ciegamente en lo que él diga) creo que es el que menos tiene que perder en todo esto si dice la verdad. Por otro lado he visto los comentarios en facebook y la mayoria de los fans se impactaron al saber que fue por Boris que t.A.T.u. se separo (algo que todos sospechabamos) y especificamente el hecho de que Lena haya preferido a Boris por encima de Julia, cuando la mayoria pensabamos (me incluyo) que había sido en parte culpa de Julia (por su caracter) y de paso ya sabemos por qué el enojo de Julia y hasta comprendo ahora sus comentarios.
Esto más que una novela, se volvió un circo, y si es verdad lo del juicio se va a empeorar... particularmente lo que menos me gusto fue lo que involucra a t.A.T.u. de como Boris daño el grupo, acabó con su exito, con su separación de Interscope... y que Lena siga con él es inquietante (siempre lo fue). Creo que Julia fue la más inteligente al separarse de todo eso. Por otro lado el hecho de que Tristam sea el responsable de la reunion de t.A.T.u. se le agradece give_heart2 y ni pensar en lo del tour .cry.
Esperemos el próximo capitulo.
My love for you, always forever
Just you and me, all else is nothing

Responder